detail
A) Samostatná působnost
- s využitím všech dostupných nástrojů mediální komunikace a PR komunikace zajišťuje prezentaci statutárního města Liberec;
- navrhuje a realizuje plán mediální komunikace a PR komunikace s využitím všech nástrojů mediální komunikace a nástrojů PR komunikace, včetně sociálních sítí;
- organizuje tiskové konference, zajišťuje tiskové zprávy a další informace pro média a aktivně s nimi spolupracuje;
- pravidelně sestavuje a aktualizuje jednotnou databázi médií;
- v případě potřeby zajišťuje krizovou komunikaci města s občany, a to zejména prostřednictvím sdělovacích prostředků;
- navrhuje koncepci televizních a rozhlasových pořadů prezentujících SML;
- podílí se na tvorbě Libereckého zpravodaje, jedná s inzerenty do Libereckého zpravodaje a zajišťuje přípravu inzerce v Libereckém zpravodaji;
- zajišťuje zadávání inzerce SML v médiích;
- zaznamenává a archivuje informace týkající se města, pořizuje přehled denního tisku a dalších médií;
- zodpovídá za tvorbu, rozvoj a aktuálnost internetových stránek města a internetových stránek turistického portálu města, zodpovídá za komplexnost informací a vzhled webových stránek www.liberec.cz (oficiální webové stránky města). Ve spolupráci s jednotlivými vedoucími odborů zajišťuje aktualizaci jednotlivých částí webu;
- pořizuje fotodokumentaci z protokolárních jednání a dalších akcí;
- pořizuje fotografická díla podle potřeb SML a vede jejich archivaci;
- zajišťuje vyřízení žádostí o povolení užití městského znaku, schvaluje používání městského loga jinými subjekty, poskytuje vzor aktuálního znaku a loga a kontroluje vizuální správnost;
- organizuje a moderuje besedy s občany, diskusní pořady primátora města a náměstků města.
- koordinuje projekt Liberec - zdravé město a Místní agendu 21;
- zajišťuje podporu a koordinuje aktivity města pro aktivní zapojování veřejnosti do rozhodování;
B) Přenesená působnost
Nevykonává