Provoz magistrátu
21.04.2021
Obřady vítání občánků se stále nekonají
Vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci v současnosti stále nemůžeme pořádat obřady vítání občánků.
12.04.2021
Magistrát spouští on-line rezervační systém
Od úterý 13. dubna znovu spouštíme on-line rezervační systém na Magistrát města Liberec.
19.02.2021
Před návštěvou úřadu je stále potřeba se předem telefonicky objednat
Magistrát města Liberec rozšířil od pondělí 15. února úřední dobu pro veřejnost na 5 dní v týdnu.
22.10.2020
Magistrát funguje dál v omezeném režimu. Výjimečně otevře ve čtvrtek 29. října
Na základě nařízení vlády z 21. října platí dál omezení úředních hodin na maximálně pět hodin, dva dny v týdnu. A to až do 1. listopadu.
21.10.2020
Omezení služeb mimo budovy magistrátu
V souvislosti s vyhlášením nouzového stavu a úpravou úřední doby a provozu magistrátu pozastavil Odbor správní a živnostenský některé poskytované služby.
15.10.2020
Před návštěvou magistrátu je nutné se předem telefonicky objednat
Od pondělí 19. října po dobu trvání nouzového stavu bude Magistrát města Liberce vyřizovat klienty pouze po předchozím telefonickém objednání. Objednávání je možné na pondělí a středu od 8.00 do 10.30 a od 14.30 do 17.00 hodin.
09.10.2020
Magistrát mění úřední dobu! Otevřeno bude jen v pondělí a ve středu
Magistrát města Liberec z důvodu nařízení vlády ČR mění od pondělí 12. října na následující dva týdny úřední dobu.
07.05.2020
Liberecký magistrát se od pondělí vrací k běžnému provozu
V pondělí 11. května od osmi hodin ráno začne Magistrát města Liberce vykonávat všechny agendy ve standardním provozu. Věnujte prosím pozornost upravené úřední době.
17.04.2020
Magistrát je v provozu od pondělí do čtvrtka. Před návštěvou je potřeba se objednat!
V souladu s mimořádným opatřením upravuje Magistrát města Liberec od pondělí 20. dubna úřední hodiny a provoz pracovišť úřadu.